بوی عطر تو




























هم سلولی...



بوی عطر تو را که میخواهم به همه چیز و همه کس


التماس میکنم/





عطر یادت را به لباس قلبم پاشیدم

تا همیشه در دسترس 

باشی




نگاه کن لباس مورد علاقه ات را پوشیدم

رنگش مثل چشمانت سیاه

 مثل نگاهم منتظر/





امروز یکی امد بوی تو را حس کردم

اما به خودم گفتم

بوی تو بوی کافور

میدهد

خجالت کشیدم اسمت را بزنم /





کاش بودی ببینی چگونه بر فرق قلبم میکوبند این روزها

جای خالیت اعصابم را خورد کرده

امشب بیا در خواب

اشک دارم

پاکشان کن





بیا و ببین خوابم شده تو

بوی عطرت

ویران میکند

مادرم میگوید دوباره شب عطر زدی/





همه میخواهند بدانند

امااااا

فقط کنجکاو

تواند/






ساعت را کوک میکنم هر شب ساعت تو در رویام


بیا نیایی

قهرم به ان دنیا/





دوستت دارم هر شب مزار عشق

قرارمان

جسمم

روحت






مزه هایی وجود دارد که طعمش در نبودن هم همیشه با ادم رفاقت دارد

مثل بوی عطر تو/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





❥.FAR.❤.HAN.❥ + دو شنبه 30 آذر 1392 / 17:16 /
- Online Support by www.1abzar.com --->